در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

شکایت معلم شعبده بازی از مدعی انرژی درمانی

شنیده بودم که تا حالا افراد زیادی از این مدعی انرژی درمانی شکایت کرده اند اما شکایت معلم شعبده بازی این آقا برایم خیلی جالب بود . دوست داشتم شما هم این خبر را بخوانید :

بهروز کریمی، ملقب به پریستو که شعبده‌باز بین‌المللی و قائم‌مقام کانون سرگرمی‌های وزارت ارشاد است، شعبده‌بازبودن علی‌اکبری را تأیید می‌کند و می‌گوید: «من یکی از شاکیان اصلی او هستم. او شاگرد خودم بوده، من فیلم‌هایش را برای آن شبکه ماهواره‌ای فرستادم تا پخش کنند و به مردم نشان دهند او کلاهبردار است.» کریمی‌معتقد است قدرت تلقین در شفای بعضی از افراد بسیار مؤثر است. او می‌گوید: «من یک‌بار در یک برنامه روی سن هیپنوتیزم می‌کردم، مادری دختر بیمارش را که در یک حادثه توان راه رفتنش را از دست داده بود و با عصا راه می‌رفت، آورد و گفت دختر من عقیده دارد شما می‌توانید با هیپنوتیزم او را شفا دهید، روی مرا زمین نزنید. به او گفتم که من یک شعبده‌بازم ولی در صورتی‌که دختر شما به حرفم گوش کند، شاید شفا پیدا کند. بعد که مطمئن شدم حرفم اثر کرده، به او گفتم می‌تواند راه برود و هیچ مشکلی ندارد و در کمال ناباوری خودم و تماشاچیان، دختر عصایش را رها وشروع به راه رفتن کرد. اما همه این‌ها استفاده از قدرت تلقین بود، فقط همین،نه شعبده‌بازی بود و نه انرژی‌درمانی.»

منبع با تلخیص :
  http://www.tandorosti.com/PaperDetail.aspx?id=149  

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدعی: www.moddaee.blogfa.com

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://island1383.persianblog.com

سلام و درود بر شما بنظر حقیر اینگونه افراد شیادی بیش نیستند و از سادگیهای این مردم و از اعتقادات پاک آنها سو استفاده می کنند .....ولی ما خودمان باید بیشتر دقت کنیم و گول نخوریم .......ارزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق ...
ای کاش من آیینه بودم / یا انعکاس نور بودم / با نقره هایم گرد غم را / از صفحه دل می زدودم / ای کاش من یک قطره بودم / یک قطره اشک پاک و جاری/ اشکی به روی گونه ای سرخ / یا در دل چشم انتظاری/ ای کاش من یک یاس بودم/ تا بیکران می رسیدم / دست پر از احساس خود را/ بر قلب باران میکشیدم /
ای کاش من یک قلب بودم / شب تا سحرگاه می تپیدم / آن قدر می رفتم فراتر / تا آه شب را می شنیدم / ای کاش من دیدار بودم / آن شوق نیلی رنگ دیدن / از خوشه های زرد خورشید / گل دسته های یاد چیدن / ای کاش با شعر رهایی / در قلب ها غوغا نماییم/ و با ورود حضرت عشق / این کلبه را دریا نماییم/

طلبه ی امروزی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
من درمورد این انرژی درمانی اطلاعات چندانی ندارم ولی همون طور که اون آقا متذکر شده قدرت تلقین واقعا بسیار زیاده حالا چه این تلقین منفی باشه چه مثبت...هرکدوم در همون جهت خودش تاثیر گذاره....

یک آدمیزاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ق.ظ http://adamizaad.persianblog.com

سلام. این بلاگرولینگ از فیلتر در اومد راستی اون روز میپرسیدی!

نارسیس یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

والا چی بگم!!

مسافر چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://ab_nejat.persianblog.com

سلام
خوشحالم که این مدعی دروغین پته اش روی آب افتاد
بهتر است بیشتر دقت کنیم تا به دام این افراد گرفتار نشویم
موفق باشید

رویابین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام حوصله عزیز . خسته نباشی . راستش درباره شفا چیزهایی از این طرف و او نطرف خوانده بودم . چیزی که بیشتر از همه نظر من رو جلب کرد این بود که همه شفاگر ها به بیماران خود بعد از شفا گرفتن می گفتند ایمانت تو را شفا داد . یعنی حتی به خود و خداوند منشاء شفا را نسبت نمی دادند . حال یک نفر پیدا شده که می گه اگر شفا گرفتید بگویی علی اکبری تو را شفا داد و اگر نگرفتی نگو من نیرو نداشتم بگو خدا شفا نداد . از همین جا می توان فهمید که این آقا شیادی بیش نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد