در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

هنرهای زیستن

چند وقت پیش باتوجه به علاقه شخصی ام که نشریات متفاوت را تهیه میکردم (متفاوت از لحاظ محتوا،تهیه مطالب و جذابیت خبرها و مقالات) به نشریه هنرهای زیستن برخوردم ، نشریه خوبی بود ، وزین و جالب ، با مقالاتی پر بار و آموزنده ،به هر حال من که ازمطالبش استفاده زیادی میکردم ولی به تازگی مطلع شدم که این نشریه هم توقیف شده.البته معلومه که مثل اکثرنشریات توقیف شده اخیر این یکی هم با اعمال نظر و سلیقه شخصی تعطیل شده . من که نمیدانم تا کی ما باید شاهد این برخوردهای سلیقه ای و شخصی مسئولان باشیم ، مخصوصا"درمورد مطبوعات . در اینجا یک مطلب کوتاه از سومین شماره این نشریه رو براتون نقل میکنم : شنیدیها وخواندنیها از بدن انسان٬میزان گردش خون متوسط در یک سال که توسط قلب پمپاژمی شود بین هفتصد و هفتاد هزار تا یک میلیون وششصد هزارگالن خون میباشدو این مقداری است که با دویست تانکرهشت هزار گالنی باید حمل شود!ومسافتی که خون در طی یکروز دربدن  گردش میکند معادل نود و شش هزار و پانصد و چهل کیلومترمی باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

بیبین!وبت با حاله!

رضا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://island1383.persianblog.com

سلام و درود بر شما و اطلاعات بسیار مفید و ارزنده شما در مورد گردش خون و قلب ...انتخاب بسیار ارزنده و جالب و ممنون از حضورتان در کلبه درویشی حقیر ....آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را دارم در پناه حق ....
پیش پای نو بهارم، بامن از گلها بگو ............
پشت پرچینهای باغ از رقص بلبلها بگو.........
از شمیم عطر گلها زباغستان دل بگو ........
از شقایق های عاشق ، عطر سنبلها بگو .....
از غرور غنچه امید و این دلهای وابسته بگو .......
با من از رگبار باران بیقراریهای ابرها بگو .......
از تلاطمهای دریا ، صبر ساحلها بگو ........
از پرپر شدن هزاران گل در این خاک بگو .....
بازهم از ریشه جوشان این گلها بگو .......
از لب خندان اشک شوق گلهای سرخ بگو .....
کاروان گل رسید ، از عشق محملها بگو ...........
از گل محمدی که می راند مرا تا خاطره بگو ......
از من و ما ، شعله جانسوز محفلها بگو .........

کلید جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://kilid.persianblog.com

برای وبلاگ زیبایی که داری بهت تبریک می گم.... بیا و به معمای من جواب بده ؟؟؟

هانی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.honystory.persianblog.com

سلام
مرسی که آمدید، در باره ی عکس باید اول از خانواده اجازه بگیرم اگه گفتند باشه ، چشم
باز هم مرسی و بیایید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد